baru je habis mengupdate latest resume.
application form dari beberapa institusi pon dah print.
tinggal jumaat ni je, nak amik partial transcript [sebab kene tggu 3 hari bekerja]
lepas tu, boleh la mule mengharap ada institusi yg berkenan ngan alg.
smoga smuanya dipermudahkan.
sambil2 tu, tinggal beberapa perkara je yg diperlukan
b4 submit nz scholarship. smalam kawan fwd email yg aussie lak.
memang sgt3 berminat
taPi tak berani berharap sgt
hantar je la
moga2 ada jalan utk alg.
selagi esok masih ada, selagi itu aku kan terus membina harapan. merealitikan impian. dan padaNya kuserahkan segala keputusan~




No comments:
Post a Comment