us

Daisypath Anniversary tickers

mayra

Lilypie Second Birthday tickers

husna

Lilypie First Birthday tickers

hanan

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, May 24, 2012

::j a n t u n g - h a t i ::

**sembilan sembilan. [tapi bukan speedmart-sembilan sembilan tu]**

................................................................................................................

ayah kate:
'ye la, anak ayah skarang ade orang boleh hantar balik dah.'

ibu kate:
'ibu tak punya apa apa [gara2 lagu jimmy palikat tu]... ade kereta, ayah punya.+ ade anak pun, orang punye..'

...........................................................................................................

lagi hampir ni, lagi banyak statement touching2 kluar. 

the fact is, saya sedar kasih yang dicurahkan untuk saye sentiasa melebihi segala kebahagiaan di dunia ni...

 + campur the fact yang saye memang anak kesayangan kan+ [kaklong kesayangan jugak- coz statement adik2 pun same naik je] =D

moga moga kami kan sentiasa dalam ikatan keluarga sakinah yang diredhai Allah sampai ke syurga. dan moga kasih yang ada sentiasa bercambah dan bercambah dan sentiasa untuk ke-infiniti-kali-nya. amin.

1 comment:

BuDaKaLpHa said...

mestilah, anak no 1 kan yg paling lama duduk dgn ibu ayah. (paling awal lahir) lepas ni akan berubah status, nk kena dgr ckp suami, dulu kena taat ibu ayah.. kihkihkih, but still anak..