**sembilan sembilan. [tapi bukan speedmart-sembilan sembilan tu]**
................................................................................................................
ayah kate:
'ye la, anak ayah skarang ade orang boleh hantar balik dah.'
ibu kate:
'ibu tak punya apa apa [gara2 lagu jimmy palikat tu]... ade kereta, ayah punya.+ ade anak pun, orang punye..'
...........................................................................................................
lagi hampir ni, lagi banyak statement touching2 kluar.
the fact is, saya sedar kasih yang dicurahkan untuk saye sentiasa melebihi segala kebahagiaan di dunia ni...
+ campur the fact yang saye memang anak kesayangan kan+ [kaklong kesayangan jugak- coz statement adik2 pun same naik je] =D
moga moga kami kan sentiasa dalam ikatan keluarga sakinah yang diredhai Allah sampai ke syurga. dan moga kasih yang ada sentiasa bercambah dan bercambah dan sentiasa untuk ke-infiniti-kali-nya. amin.




1 comment:
mestilah, anak no 1 kan yg paling lama duduk dgn ibu ayah. (paling awal lahir) lepas ni akan berubah status, nk kena dgr ckp suami, dulu kena taat ibu ayah.. kihkihkih, but still anak..
Post a Comment