us

Daisypath Anniversary tickers

mayra

Lilypie Second Birthday tickers

husna

Lilypie First Birthday tickers

hanan

Lilypie First Birthday tickers

Friday, May 30, 2008

Hari itu.....

Alamak, blog ini macam hampir2 ditinggalkan berhabuk…haha..matilah..bukan aku malas nak update tapi tulah fatrah imtihan ini menghalang aku utk buat citer2 baru…neway, there’s no much stories to tell. Kehidupan harian kat sini, bangun, stadi, makan, tido dan lain2 so boooooooringg….can’t wait till the day..huhu…still count the day to ‘tuuuuuuuuut’…what’s that??haha don’t know...examku plak tggl lagi satu and exam2 yg lps mmg sgt2 susah…nak nanes je rase...the Drs won’t give any chances to us...soklan sume membunuh...time sblm masuk exam badan relax je but during the exam, it’s getting stiff when u answer question by question till the body completely spasm dan macam2 lagi then baru je smpi separuh soklan dr sume soklan, mulalah badan nak menggeliat kat dlm dewan exam tu…hasil dari stress yg teramat. Masa jwb exam plak tak kiralah exam pape, I felt like the Drs came out one by one from the comp screen and told me ‘no mercy’…ade lagi tu, time masa jwb exam final CNS 2 rasanya, I sat on the first desk beside the aisle, tmpt laluan2 para2 pengawas exam dan doktor2…time Dr Rashid, the CNS 2 coordinator, nk masuk dlm dewan exam, aku memberikan pandangan atau jelingan yg tajam kepada doctor itu untuk memberi petanda bahawa exam susah yg amat tapi malangnya Dr itu tidak nmpk muka aku dia terus bersembang2 dgn para pengawas kat situ…argghhhh….tensi sggh sbb mesej aku tak sampai(kalau sampai pun mesej tu dia boleh buat ape je, kompem dia senyum smbl mengangguk2 sinis)…Cuma skrg ni aku berdoa moga2 luck menyebelahi aku…bukannya tak baca, everyone’s reading and spend their time to study…tp tulah, ade mcm2 org…kena trick sikit soklan, dah kelam kabut, takpun tiba2 bg soklan senang gila, pastu org tu plak pikir Dr ni mesti nk buat trick ni, ade yg baca berulang2 tp tak alert pada point2 yg penting..mcm tulah…

oklah just nk menghias blog ini dgn entry baru ini…..pray for my success...ok dada~~~~~~

Done,

Izham

No comments: