Entry ini didedikasikan khas buat ~mu~
.....p/s: ayat2 didalam birthday msg ini telah diformalkan supaya sedap mata memandang..hehe..
~slamat hari lahir…
~moga panjang umur dan murah rezeki
~moga hidupmu sentiasa diberkati dan dirahmati Allah
~moga dgn bertambahnya usia, bertambah jua amal & ilmu
~moga hari lahir ini menambahkan lagi kasih dan sayang kepada kedua ibu bapamu;
insan yang telah banyak berkorban buatmu =)
~moga dirimu lebih matang dalam mengharungi hidup ini
~moga tercapai segala cita2mu
~moga hari ini; menjadi hari yang teristimewa buatmu =)

~19th SEPTEMBER 2008
~ikhlas: faiRy




2 comments:
awe~hepi besday we..dh 21 dh ko..dari kecik kte membesar same2..so,kalini pon aku taknak telepas mengucapkan selamat hari jadi!~
thank you thank you..arigatou..tapi dh terlambat sgt..haha..nak masuk hari jd pemilik blog yg lain plak dah.. (^o^)
Post a Comment