us

Daisypath Anniversary tickers

mayra

Lilypie Second Birthday tickers

husna

Lilypie First Birthday tickers

hanan

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, September 18, 2008

SLamat haRi LahiR =)

saat fairy menge-post- entry ini, calendar blog telahpun memasuki 19 ramadhan... dgn sengaja fairy meng-equal-kan 19 sept 2008 dgn 19 ramadhan =) setelah maghrib...

Entry ini didedikasikan khas buat ~mu~

.....p/s: ayat2 didalam birthday msg ini telah diformalkan supaya sedap mata memandang..hehe..

~slamat hari lahir…

~moga panjang umur dan murah rezeki

~moga hidupmu sentiasa diberkati dan dirahmati Allah

~moga dgn bertambahnya usia, bertambah jua amal & ilmu

~moga hari lahir ini menambahkan lagi kasih dan sayang kepada kedua ibu bapamu;

insan yang telah banyak berkorban buatmu =)

~moga dirimu lebih matang dalam mengharungi hidup ini

~moga tercapai segala cita2mu

~moga hari ini; menjadi hari yang teristimewa buatmu =)

~19th SEPTEMBER 2008

~ikhlas: faiRy

2 comments:

Muhammad Warouq bin Qamar said...

awe~hepi besday we..dh 21 dh ko..dari kecik kte membesar same2..so,kalini pon aku taknak telepas mengucapkan selamat hari jadi!~

Anonymous said...

thank you thank you..arigatou..tapi dh terlambat sgt..haha..nak masuk hari jd pemilik blog yg lain plak dah.. (^o^)