Hari ini hari kedua kelas. menandakan tamatnya hari pertama bagi tiap subjek. Ataupun berakhirnya kelas introduction. Maka jadual untuk sem 2 ni dah pun diconfirmkan dan lepas ni setiap waktu tu amat berharga. Untuk sem baru ni, aku berazam untuk ready dari awal. Mengimpikan result yang terbaik untuk graduation day nanti, aku berharap aku dapat berusaha sebaiknya. Sedia dari awal.
Untuk tiap2 isnin dan rabu, kelasku dimulakan dengan ‘economic development’ (11.30pg) disusuli dgn ‘economics of zakat’ (2.00 ptg) dan diakhiri dgn ‘human resource management’ (3.30 ptg).
Setiap selasa dan khamis pula, kelas akan bermula jam 8.30 pg dgn subjek ‘history of Islamic economics thought’, diteruskan dengan ‘economics in the quran and sunnah’ (10.00pg) dan berakhir dgn decision science (11.30pg)
So, total 6 subjek untuk sem ni dan satu subjek skill.. hehe subjek ‘cooking skills 2’ tiap2 sabtu. Tapi subjek skill hanya akan start minggu ke-3 selalunya. Jadi esok bolehla balik rumah =). Kebetulan khamis cuti christmas, jumaat takde klas… then isnin depan cuti awal muharam. Jadi, takdela perasaan sunyi tu datang lagi. Nak balik jumpe family =)
Graduation auditku hampir lengkap. Cuma tinggal dua subjek untuk dihabiskan sem pendek depan (sem 3) ; subjek English for occupational purpose dgn subjek methods of da’wah. Insyaallah habis by the end of june. Hope segalanya berjalan dgn lancar dan berakhir dgn result yg cemerlang. Sekian utk entry kali ni.
Done, fairy




No comments:
Post a Comment