cinta terpisah ruang waktu... tetap cinta bersatu dalam hatiku.... eh eh. teramik mode background music plak. =)
jiwa kacau pagi pagi ni. sampai kacau mode suami nak g keje. Allah ajarkan aku untuk redha. ajarkan aku untuk sabar. moga masa itu akan tiba. sesuai dengan detik dan waktunya. bersabarlah hati.
selain dari tu, jiwa alg kacau jugak lambang cuti seminggu dah nak habis. maksudnye kene masuk keje balik dan kene tunggu weekend lagi. tapi alhamdulillah hajat untuk menemani suami tagging seminggu berhasil. alhamdulillah. nak nak pulak budak tengah cuti midsem. patutnye lecturernye ni kene siapkan soalan midterm test.. tapi alkisahnye nape nak buat keje time cuti kan? =D
takpela, esok siap insyaallah.
takpela, esok siap insyaallah.
menyedari yang blog ini lame tidak di update, rase gatal tangan nak menaip. tapi kekontangan idea. lambang owner sibuk ber-instagram je skarang. 30 gambar masakan setakat hari ini. hobi baru. mengimprove skill masakan dengan skill presentation makanan. and yes. it does gives me satisfaction. enjoy melepaskan perasaan melalui masakan. cantik ke tidak. sedap ke tidak sgt berkait rapat dengan perasaan kan?
adik alg yang no.5 tu bertuah sgt. asal kakak dia ni upload gambaq masakan mule la statement menyakitkan hati kuar. (jeles je snanyer tu x dpt rase). =D tapi kadang2 terpengaruh gak dengan kata2 adik. nak nak yang part ->
ala, abg tu terpaksa habiskan je makanan tu nak jage hati isteri dia
once beliau habis je makan, alg tanye balik encik hubby. 'abg, sedap x ?' nak taknak encik hubby akan jawab sepantas kilat 'ayg masak mane penah tak sedap. sumer sedap.' [kadang2 rase betul jugak cakap adik kan. haha] pastu encik hubby letak conclusion best
'dalam semua masakan ayg ade perasa yang tak nampak dlm gambar. sumer masakan ayg ade kasih sayang isteri. tu yang buat semua jadi sedap' =D
lantas isteri mane la yang tak senyum sengeh sengeh bile suami cakap macam tu =D rase kembang semangkuk jap. haha. takdela. pujian tu pon satu dugaan org kate. buang P. jadi UjIAN.
alhamdulillah. segala puji layaknya bagi Allah
usia perkahwinan hampir mencecah 8 bulan. alhamdulillah utk segala masam manis rumahtangga yang telah kami tempuhi. dari mule utk adapt dengan diri masing2; keluarga masing2, saling give and take; saling support kala memerlukan; belum campur urusan ulang alik weekend; siap minor accident; menggigihkan diri menghadiri aktiviiti sedara mara; sahabat2; sampai la kepada last insiden keguguran; masuk proses recovery; bina semangat balik; dapat hobi baru.. segala galanya lah....alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah. moga Allah panjangkan cinta kita; kasih kita; pada bakal anak anak kita yang kita akan tunggu dengan sabar. wallahua'lam. Dia Yang MahA Mengetahui segala yang terbaik untuk hamba2Nya; dan padaNya lah tempat kita bergantung harap.




3 comments:
cerita along kebanyakannya inspiring..thanks along..x sabar nak tamatkan pjj ni..
~agh pakteh~
@angah
tang mane yg inspiring tu pon tak tau la.. =D tapi kalo ade manfaat alhamdulillah. angah da nak habis pjj ke? johor pahang lagi?
blum lg...jauh lg rasanya..doa2 kan yep...:)
Post a Comment